Teslimat & İade | ANTEPLİ BAKLAVA
SİSTEMİMİZ YENİLENDİ. SİSTEM YENİLENMEDEN ÖNCE VERİLEN TÜM SİPARİŞLERİNİZ YOLA ÇIKARILDI.
İSTANBUL - ANKARA - İZMİR için 1 GÜNDE TESLİMAT İMKÂNI
WEB'E ÖZEL İNDİRİMLER DEVAM EDİYOR
İSTANBUL ANKARA VE İZMİR İÇİN 1 GÜNDE TESLİMAT YÖNTEMİYLE YILBAŞI SİPARİŞİ DEVAM EDİYOR.
  • GİRİŞ YAP / KAYIT OL
Teslimat & İade

1)Teslimat

Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi genelde olduğu gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.

Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Kilis merkezli şirketimizden ürünler seçimini yaptığınız kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir.

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz.

2) İade

Bizden aldığınız ürünleri, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

  • Ürünlerin etiketleri üzerinde olmalı, kullanılmış olmamalı ve ilk alındığı gibi durumlarını korumalıdır.
  • Ürünler tarafımıza ulaştıktan hemen sonra kontrol edilecek, iade onayı verilmesi durumunda bankana bağlı olarak maksimum 7 gün içerisinde hesabına iade işlemi yapılacaktır.
Bunları bilmende fayda var:
    • Hijyen durumlarından ötürü maske ve mayo ürünlerinin iade işlemini kabul etmiyoruz.
    • Tüm iade işlemlerinde -ne yazık ki- iade kargo ücretini iade edilecek tutardan düşüyoruz. (Kusurlu ürünler hariç)
    • Değişim işlemi henüz yapılmıyor. Ürünün iade edilip tekrar istenilen ürünün siparişi verilmesi gerek.
    • Web sayfamızdan yapılan alışverişlerin iadeleri mağazalarımızdan yapılmıyor.


İade talebini oluştururken bir problem yaşıyorsan buraya tıklayarak destek talebi gönderebilirsin.

3) Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda iletişim sayfamızda bulunan mail adresimiz üzerinden bize bildiriniz.

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.